vrijdag 25 september 2009

Who the f... is Daniel Norgren ????
 
By thebluesman.nl
 Ik realiseer me eigenlijk nu pas dat ik met het artikeltje over Daniel Norgren een tikkeltje kort door de bocht ben geweest. Alles uitgebreid beluisteren schiet er uiteraard ook bij thebluesman.nl wel eens bij in en daarom is de Zweed Daniel Norgren ook als een van de zovele muzikanten als een stille trein langs me heen gereden.
 Toch maar eens luisteren naar de door Hans Broere van Cool Buzz aangedragen luisterpaal bij de VPRO.

 Mijn goeie genade! Wat is dit! Wel bij de les blijven Bluesman.nl!! Wat een waanzinnige vette cd! Een beetje Siegal, een tikkeltje Cocker, een snufje Howlin' Wolf, trompetje, lekkere drums en een beetje boel Waits. Met andere woorden, zo rauw als de bliksem en zo puur 'als ik weet niet wat'. Al geluisterd? Doen! Nu Meteen!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten